Key Speaker

Onnistunut sijoittajaviestintä tarjoaa yhtiön perustiedot kiinnostavasti ja yksinkertaisesti. Se kertoo yhtiöstä tai sijoituskohteesta totuudenmukaisesti niin mahdollisuudet kuin riskitkin. Hyvä sijoittajaviestintä palvelee mediaa, sijoittajia ja analyytikoita. Se on myös aktiivista ja säännöllistä sijoittajasuhteiden hoitoa. .

Sijoitusviestintää kokemuksella

Sijoittajia houkutellaan tarinoilla ja tulevaisuuden lupauksilla. Sijoitustarinat eivät toimi, jos niiden takaa ei löydy numeroita ja faktaa. Repo Median tiimillä on kokemus niin uskomattomista sijoitustarinoista kuin vankasta numeroanalyysistä.

Tehokasta ja modernia tiedottamista

Viestinnän pitää olla tehokasta, jotta sijoittajat kiinnostuisivat. Numerot ja sijoitustarinan ydin pitää löytyä helposti. Viestinnän keinoa voivat olla perinteinen media, some, podcastit tai videot.

Aina pörssiyhtiöistä kasvuyrityksiin

Pörssiyhtiöiden sijoitusviestinnän tekemistä ohjaavat lainsäätäjä, Finanssivalvonta, Helsingin pörssin ohjeet sekä Hallinnointikoodi 2020:n suositukset. Pääomia hakevien kasvyritystenkin on hyvä noudattaa samankaltaisia ohjeita.

Työkalut medianäkyvyyteen sekä viestintään

Näkyvyyttä mediassa ei synny vain lähettämällä viestejä. Ylittääkseen kiinnostuskynnyksiä on ajateltava, mitä välinettä käyttää, mitä sanoo ja kenelle viestii. Sijoitusviestintä on yksinkertaista, mutta ei helppoa.

tapio-haaja-bpDJvls-h-0-unsplash_edited.

Ota yhteyttä

Ota yhteyttä lomakkeella tai ole suoraan yhteydessä sähköpostilla tai puhelimitse. Olette myös tervetulleita vierailemaan toimistollamme.

Lapinlahdenkatu 16
Helsinki, 00180

Maria01